Sunday, May 25, 2008

Pertemuan ini

Pertama kalinya

Menyentuh dinding kalbuku.

7 comments:

bilkis said...

Assalamualaikum..
Blh saya tau, sape tu En. Hisham? hehe.. peace :)

Hisham Alias said...

waalaikumusalam...bilkis mahu kenal siapa hisham alias? sebenarnya anda telahpun mengenali saya. sejak pertama kali anda menjenguk ke blog kecil ini anda telahpun mengenali saya. mungkin susuk fizikal tidak anda kenali.tapi dari apa yang anda baca di sini itulah saya...terima kasih kerana sudi berkunjung ke sini.

bilkis said...

Sama2..saudara Hisham, sebenarnya soalan saya belum lagi terjawab.. pertanyaan itu untuk nukilan saudara.."pertemuan ini Pertama kalinya Menyentuh dinding kalbuku.." siapa dia? itu pun kalau saudara sudi berkongsi cerita.. :)

Hisham Alias said...

oh...pasal 'dia'. anda pasti ada seseorang yg istimewa di hati anda. seperti yang pernah anda rasa begitu juga saya. istimewa waktu memberi dan menerima seadanya...

bilkis said...

Oo.. dah berpunya rupanya saudara hisham, tahniah2.. :) dulu mungkin ada 'dia' yang istimewa di hati saya tapi 'dia' telah membuatkan saya menangis. Kini 'dia' dah mati di hati saya. Hanya 'DIA' yang teristimewa buat saya.. :)

Hisham Alias said...

bilkis...macam yang saya selalu titipkan pada dia 'kerja Tuhan siapa tahu'. Tuhan mahukan yang terbaik untuk bilkis jadi sabarlah menunggu. mungkin yang lebih baik dari yang dahulu...

gathiscun said...

Ya Allah.... Seandainya telah engkau catatkan... Dia milikku tercipta buatku... Satukanlah hatinya dengan hatiku.... Titipkanlah kebahagian antara kami.... agar kemesraan itu abadi... Dan ya Allah... ya tuhanku yang maha mengasihi... Seiringkanlah kami melayari hidup ini... Ketepian yang sejahtera dan abadi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...